Garanties en zekerheden

  • Serviceovereenkomst

    Op de aangeboden beveiligingssystemen welke Quatro Systems levert en installeert kan een serviceovereenkomst worden afgesloten. Een serviceovereenkomst wordt aangepast aan uw wensen.

  • Controle en reiniging

    Bij het uitvoeren van een onderhoud gaat Quatro Systems ervan uit dat de functionaliteit van het inbraakalarmsysteem te allen tijden gewaarborgd moet zijn. Ook tijdens de garantieperiode is onderhoud en inspectie vereist. Dit wordt bereikt door minimaal één maal per  jaar onderhoud op de installatie te plegen. Hierbij worden dan de installatieonderdelen gecontroleerd op functionaliteit en de componenten die voor schoonmaak in aanmerking komen worden gereinigd. De resultaten hiervan worden in een logboek vastgelegd.

  • Serviceperiode

    Eén van onze servicemonteurs is gedurende de serviceperiode beschikbaar. Deze serviceperiode bedraagt normaal gesproken 8 uur per dag en 5 dagen per week maar kan worden uitgebreid naar maximaal 24 uur per dag en 7 dagen per week. Hierbij is ons telefoonnummer beschikbaar voor het melden van storingen buiten reguliere kantooruren.

  • Garantie

    Al onze diensten en producten worden uitgevoerd door professionele vakmensen zodat we u een optimale garantie kunnen geven.

Maak nu een afspraak

Hebben bovenstaande garanties en zekerheden uw aandacht getrokken? Quatro Systems kan u nog meer bieden. Bekijk het dienstenportfolio of neem direct contact op voor een afspraak met een beveiligingsprofessional van Quatro Systems, of bel 0182 39 03 33.